Muutokset johtoryhmässä

Lemminkäisen johtoryhmän kokoonpano muuttui merkittävästi vuoden 2014 aikana. Vuoden alussa johtoryhmän kokoonpano oli: Timo Kohtamäki, konsernin toimitusjohtaja; Robert Öhman, talous- ja rahoitusjohtaja; Casimir Lindholm, Suomen talonrakentaminen -liiketoimintasegmentin johtaja; Harri Kailasalo, infrarakentaminen, Suomi ja Baltian maat
-liiketoimintasegmentin johtaja; Marcus Karsten, talotekniikka-liiketoimintasegmentin johtaja; Timo Vikström, Skandinavia-liiketoimintasegmentin johtaja; Maaret Heiskari, Venäjän toiminnot -liiketoimintasegmentin johtaja; Tiina Mikander, strategiajohtaja; Tiina Mellas, henkilöstöjohtaja sekä Jouni Pekonen, hankintajohtaja.

Toimitusjohtaja Timo Kohtamäki jätti yhtiön 2.4.2014, ja talous- ja rahoitusjohtaja Robert Öhman jätti yhtiön 7.4.2014. Talotekniikka-liiketoimintasegmentin myynnin yhteydessä Marcus Karsten jätti yhtiön 13.6.2014. Jouni Pekonen jätti yhtiön 9.6.2014 ja Tiina Mellas 19.6.2014. Strategiauudistuksen yhteydessä 30.7.2014 Timo Vikström jätti yhtiön. Tiina Mikander jätti yhtiön 1.11.2014.

Tilivuoden 2015 käynnistyessä Lemminkäisen johtoryhmän kokoonpano oli (nimitetty tehtävään): Casimir Lindholm, konsernin toimitusjohtaja (1.8.2014); Ilkka Salonen, talous- ja rahoitusjohtaja (11.6.2014); Harri Kailasalo, infraprojektit-liiketoimintasegmentin johtaja; Robert Blumberg, päällystys-liiketoimintasegmentin johtaja (1.1.2015), Pauli Mäkelä, Suomen talonrakentaminen -liiketoimintasegmentin johtaja (1.11.2014); Maaret Heiskari, Venäjän toiminnot
-liiketoimintasegmentin johtaja sekä Tania Jarret, henkilöstöjohtaja (1.11.2014).

Lemminkäisen väliaikaisena toimitusjohtajana toimi 3.4.–31.7.2014 välisenä aikana konsernin hallituksen puheenjohtaja Berndt Brunow.